وقتی صدای نوشته ها بلند میشود ..

وقتی صدای نوشته ها بلند میشود ..

گاهی حقیقت هایی را مینویسم که گفته نمیشود! و بیشتر اوقات روزانه های این روز های خودم را مینویسم :)

*رفقا کسی موظف نظر دادن اجباری نیست ! راحت باشید :)

سریال کیمیا

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۶ ب.ظ

کیمیا را ببینید همانا بازیگر نقش کیوان عجب پسر عزیزی است :) همانا اکثریت رفقا عاشق او شده اند ..همانا اینان همان کسانی اند که عاشق مهدی پاکدل و پوریا پورسرخ هستند ..همانا !

*خواستم بگویم عجب جگر است(!) دیدم نمی شود خب نامحرم است :|

**نظرات را باز گذاشته ام که در مورد این سریال و بازیگر نظر بدهید :)

۹۴/۰۷/۱۹
ر. نــون

نظرات  (۶)

همانا این پسر، همان بازیگرِ "میم مثل مادر" است :))
پاسخ:
بله بله همانا خود خودش است ! 
:دی
نظری ندارم توی خوابگاه بودن همان و تلوزیون ندیدن همان :)
پاسخ:
بله دیگر همان :دی
من دوستش ندارم ...
پاسخ:
فیلم یا بازیگر رو دوست نداری؟
من دو قسمت از این فیلم رو دیدم..بنظرم قشنگه ولی هرشب یادم میره ببینم :)

بازیگر کیوان هم بامزه س. گرچه من زیاد ندیدمش
پاسخ:
خوبه حتما ببینش قشنگه :))

* :دی
D:
عجب جِگَری است واقعا (من به جای شومآ گفتم :دی)
پاسخ:
ممنون 
لازم بود واقعا :دیی
۲۶ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۳ کلنگ همساده
همین طور همان گویان رفتی جلو همه ی بخش نظرات رو بستی دیگه. خب آدم می خواد یه انتقادی انتشاری، پیشنهادی چیزی بگه. (اون انتشار چی بود من الان تایپ کردم؟!) بگذریم. همانا تلویزیون و فیلم نمی بینم. اینایی هم که گفتی نمی دونم کی هستند. فقط خدابیامرز نعمت الله گرجی رو بلدم با حمیده خیرآبادی. وسلام! یه دونه هم مجری برنامه دیدنی ها
پاسخ:
شرمندم به خدا نمی دونستم این با این حجم نظرات معترض رو به رو میشم! بفرمایید اگه نظری بود اگه چیزی بود میتونید به صورت خصوصی پیام بفرستید اینجا هم میبینم ها!! فرقی نداره ! چرا نمی بینید ؟ خوبه که ..! یه ساعت در روز رو اختصاص بدید به دیدن یک فیلم حالتون بهتر میشه !
* البته اگه از اون ادمای پیگیر باشین موقع فیلم دیدن واسه قسمت های بعد کلی حرص میخورین که چی میشه! چرا این طوری شد چرا اینجوری نشد ..! فک کنم اولین باره با همچین صحنه ای رو به رو میشم! که کسی تلویزیون نمیبینه :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">