وقتی صدای نوشته ها بلند میشود ..

وقتی صدای نوشته ها بلند میشود ..

گاهی حقیقت هایی را مینویسم که گفته نمیشود! و بیشتر اوقات روزانه های این روز های خودم را مینویسم :)

*رفقا کسی موظف نظر دادن اجباری نیست ! راحت باشید :)

آخه من دخترم ..!

چهارشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ
- داشتم فکر می کردم وقتی من در خیالم به تو فکر میکنم تو در خیالت به چه کسی فکر می کنی؟ 
+ به تو ..
- به من! من؟! مطمئنی؟
+شک داری؟
-آخه اصلا بروز نمیدی ..اصلا جوری رفتار نمی کنی که فکر کنم به من فکر میکنی ..
+چرا مگه وقتی تو به من فکر میکنی بروز میدی ؟ یا مثلا جوری رفتار میکنی که دیگران بفهمن؟!
- ام ..نه نه ..خب بروز نمیدم ولی ..ولی ,خب تو .. میدونی اصلا نمی تونم فکر کنم که تو بهم علاقه داری .. میدونی نمیشه !
+چرا؟
-چون لعنتی .. هیچی, هیچ کاری نمی کنی! حست رو بیان نمی کنی که من بدونم واقعا دوسم داری یا نه!
+مگه تو بیان کردی که من بیان نکردم؟
- اه چرا هرچی میگم هی به جای جواب سوال میپرسی؟ من نمی تونم بیان کنم ..اخه من دخترم !
+...

*مکالمات من و آقای میم در خیالات شبانه ..
۹۴/۰۷/۰۸

نظرات  (۲)

"من یه دخترم"
کاش اینو متوجه می شدن...
پاسخ:
آره کاش میفهمیدن ..
کاش متوجه میشدن باید یه سری حرفا رو اول باید از طرف مقابل شنید بعد نوبت ما میرسه که بیان کنیم .. 

*کاش :(

دختر بودن رو درک نمیکنن...
من در بیان احساسات خیلی ضعیفم..
پاسخ:
آره ..هیچ وقت درک نکردن ..
من خوبم .. یعنی متوسطم :))